Zaproszenie na bezpłatne webinarium „Schematy podatkowe” 14.05.2021 godz. 14.00

Na webinarium zostaną omówione najważniejsze kwestie związane z tematyką schematów podatkowych krajowych i schematów podatkowych transgranicznych . Uczestnicy uzyskają niezbędną wiedzę, która pozwoli na ustalenie w podmiotach następujących kwestii:

• jakie podmioty są zobligowane do zgłoszenia schematów podatkowych?
  • jakie uzgodnienia powinny być zgłaszane jako schematy podatkowe?
  • kto powinien zgłosić schemat podatkowy do Szefa KAS?
  • które podmioty są zobligowane do posiadania wewnętrznej procedury w zakresie przeciwdziałania niewywiązywaniu się z obowiązku przekazywania informacji o schematach podatkowych?
  • w jaki sposób zidentyfikować schematy podatkowe krajowe i schematy podatkowe zagraniczne?

Webinarium poprowadzi dr Małgorzata Rzeszutek – doradca podatkowy

Dr Małgorzata Rzeszutek posiada wieloletnie doświadczenie i praktykę w spółkach audytorskich, spółkach doradztwa podatkowego, pracy dydaktycznej w szkołach wyższych oraz przeprowadzaniu nadzorów i audytów podatkowych w spółkach podlegających badaniu sprawozdań finansowych. Autorka publikacji w zakresie podatku dochodowego i VAT. Na rynku szkoleniowym i doradczym specjalizuje się w szczególności w podatku VAT oraz w podatkach dochodowych, przygotowaniu dokumentacji cen transferowych oaz identyfikowaniu i zgłaszaniu schematów podatkowych.

Dziękujemy za udział i zapraszamy na następne bezpłatne webinaria Zapisz się już dzisiaj!